Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 1 December 2011

bye bye SMKB!

again bye2..SPM is over!!
even bnyk paper yg killer thap gila..tapi dah lepas,tetap merdeka seketika..last paper bio3 tuhh,muka suma xbley belahh dah..haha!!aku rinduuuuuu waktu tuh..
macam xpecaya pon ada..10 11 thun jgk la duk pakai bju putih tu,xtukar2 colour..haha,tup2 xda dah???wooo..unbelieveble tol tuh..sgt teruja niehh..tapi xla seronok mna...tapi asa lega sket tuhh ada la jgk kot..
i yg pnting akan egt SMKB tuh,5thun xkmna..semua blok dah aku penah rasa nieh..mcm2 terjadi dahh..msuk jumpa ckgu sbb buat salah??pnah..pnah kna rotan??lagi lah penah..pnah lari2 ngn ckgu??penah jgk..penah kna rampas fon??haha...stupid sket yg niehh,lawak outt,5thun xpnah2 kntoii,thun niehh kntoii...mmg terbaikk..g 1,yg plg pnting..penah kena kunci lam toilet??haha..penah,cyap ada hero tlong bukakkan..tq la twin aku coz kuncikan aku,fre2 ja dapat hero sorg..tq tlg bkk kan pntu tuh..indah sngguh suka duka di sekolah..indah sungguh gelaran 'budak sekolah'..mana nak cari lagi gelaran tuh nnti??xda dahh,zaman sekolah ja.
my dewan,my pngwas yg jaga exam,my kawan2 yg duk belakang akuu,i miss u all!
pngwas2 yg jaga exam,soryy kalo terbuat aksi yg mncurigakan selama duk dlam dewan tuhh,bkn apa,xleyy nak duk diam laaa,duk depan sekalii,rnduu kawan2,kena la pusing belakang,snyum2 kat depa dulu,hehe..ambik ilham..hehe!!i will miss my meja KL223A173 depannnn sekalii tapi aku xasa nak duduk situ dahh,lau duk lagii,mmg muntah teruss lahh..bg 2ribu pon xsnggup dahh la wehh...satu penyiksaan 3mngu tu ponn..saboo ja aku,nak xnakk,kna buat jgk..aihh,xpa la..arap yg terbaik ja lepas niehh...amin!




slip niehh tiap2 ari aku wak masukk dewan tuh..



tmpat suka duka selma 3mnguu...



haha...excited nieh last!!


yeap...skrng tepat jam 3.50a.m..
mata dah sepet,mcm panda semua ckup dah..
c u tomorrow,kita mngarut lagi nnti..
selamat malam cinta!




Thanks for lend your sweet eyes..

No comments:

Post a Comment