Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 1 December 2011

dugaan ker nieh???

ya..sgt frust+kecewa+sedeh+xtaw nak kata apa dah,yg pasti bnyk ++++++......
dikala budak kelas aku tgh happy xpyah mngdap buku,xpyah kna merepek dah,aku da perasaan suma nieh..u know y??coz aku TERANAYA!!diburuk sngka,disalah anggap..pa nieh???pe yg aku tulis dlam blog niehh xda kna mngena ngn org lain lah...aku tulis suma untuk kebaikan ja...aku xpnah da niat nak perngkap org,jatuhkan org,tmbh2 g nak jtuhkan gngster???gila namana tuh,umpama aku menempah maut...aku xmo la mati kna dgn keadaan yg mngerikan la..plezz la pham..gpon xkan lau aku nak buat suma tuh,aku nk mention lam lman sosial mcm nieh??aku x la se stupid tuh..adoyaii...
okey lahh,untuk semua..maaf andai kata2 ayat2 di dalm blog nieh telah mnyakitkan ati ampa,maaf andai sape2 yg terasa..
aku hanya insan biasa yg xpnah lari dari melakukan kesilapan!

Sesukar manapun hidup kita, sepedih manapun penderitaan kita, janganlah kita meninggalkan perintah Allah, janganlah kita meninggalkan solat, kembalilah pd Allah, yakinlah padaNya. hanya Allah yang menyelamatkan hidup kita, mengubah derita menjadi bahagia..








insyallah..

Thanks for lend your sweet eyes..

No comments:

Post a Comment